Jump to content

This weeks stupid covers


NT
 Share

Recommended Posts

HAHAHA! The monkey island one is great!

Link to comment
Share on other sites

Guest The Journey Man Project

Excellent, all the people in the office are wondering why I laughed so loud hehe :lol: Monkey Island, oh those were the days, pc games are shit now-a-days. Space Quest, Kings Quest and Police Quest as well :D

Link to comment
Share on other sites

Excellent, all the people in the office are wondering why I laughed so loud hehe  :lol: Monkey Island, oh those were the days, pc games are shit now-a-days.  Space Quest, Kings Quest and Police Quest as well :D

339410[/snapback]

exactly. i loved the old adventure games. kings quest / space quest etc. they should revert back to the retro style.

 

monkey island was the best though. by far the funniest.

Link to comment
Share on other sites

exactly. i loved the old adventure games. kings quest / space quest etc. they should revert back to the retro style.

 

monkey island was the best though. by far the funniest.

339455[/snapback]

Monkey Island ruled... Haven played the others, but I vividly remember Monkey Island and the thrill of finally completing it after days/weeks of trying... Good times!

 

---

 

Oh, and bazooko => Funny shit man... Very well done! :)

 

/DP

Link to comment
Share on other sites

did anyone else notice the 'girl' in entheogenics cover has hand of male  :blink:

333217[/snapback]

 

Yes Towlie,

 

we used your hand and your face for the girl!

How did you know this, you must be a god in recognizing anatomical details,

when i need your help can i ask you next time???

 

M

;)

Link to comment
Share on other sites

Yes Towlie,

 

we used your hand and your face for the girl!

How did you know this, you must be a god in recognizing anatomical details,

when i need your help can i ask you next time???

 

M

;)

339521[/snapback]

you actually used my hand without permission ? .. my lawyers will contact you soon, i gues 25% of the profits will do it

Link to comment
Share on other sites

you actually used my hand without permission ?  .. my lawyers will contact you soon, i gues 25% of the profits will do it

341871[/snapback]

 

oh gee,

 

then give me your bank-account … i'll transfer the money right now, 30% also o.k. for you?

 

M :o

Link to comment
Share on other sites

HAHA! Is this the real advertisement banner for Raja Ram Godfather?

 

Posted Image

 

Oh my god.. this becomes more stupid everytime i watch it..

Link to comment
Share on other sites

HAHA! Is this the real advertisement banner for Raja Ram Godfather?

 

Posted Image

 

Oh my god.. this becomes more stupid everytime i watch it..

343923[/snapback]

I saw it on psyshop too...

 

damn hilarious :lol:

Link to comment
Share on other sites

HAHA! Is this the real advertisement banner for Raja Ram Godfather?

 

Posted Image

 

Oh my god.. this becomes more stupid everytime i watch it..

343923[/snapback]

they're talking businness. the marketing part. :D

they surely created some big waves around here.

i wonder what are the reactions on isratrance.

anyone link please? (isratrance users)

Link to comment
Share on other sites

haha FP, you posted this one (my own creation) @ the worst album covers topic at isratrance... i am so flattered, they think it's a real one...

 

Posted Image

324815[/snapback]

NT, you are a genius :lol:

 

Boom Boom Shankillargh? That's amazing....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...