Jump to content

Riton

Members
  • Posts

    935
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Riton

  1. Had too many good memories here to see this place die. 15 years for me nearly damn... Must bring pavel back too lol
  2. I'll trade you 2 goats, 1 camel, and the rights to Pavel's anus for the CDs.
  3. Well I'd rather listen to 10 "commercial" sets a year than nothing at all. Thank god i actually have a little, but very tight scene in Boston which enjoys good music. A little too much on the dark side for me, but hey, who's complaining.
  4. Up here in Boston we have monthly events in addition to the few times we party in NYC... Nothing too too exciting in comparison to abroad though... Anybody else in New England haha
  5. Riton

    Bio Tonic - On The Rox

    Can't believe there hasn't been a new post on this in like 6 years... Fantastic fullon, good memories!
  6. Again, not my favorite style, but definitely a good piece in its genre!
  7. great album, but definitely mood dependent for me. needs more reviewing
  8. Nothing gets me going like GOOD fullon. I'm taking it back motherfuckers! Fullon is NOT an insult haha
  9. Yeah i'm not a big fan of a lot of the psy played in the US... from what i hear in quebec it's more fullon than over here in boston... I dunno but either way i miss israeli fullon (something i never thought id say before i left)
  10. Riton

    Lish - Dejavoodoo

    nearly 7 years later, still a fantastic album!
  11. Riton

    Cosma - Nonstop

    man that's it only like 8 posts on this? wtf... This is a must!
  12. it's funny cuz i forgot i had already posted on this
  13. Riton

    Dark Soho - Sun Spot

    great stuff. one of my all time favs
  14. not for me... all this crazy fast stuff just doesn't put a smile on my face anymore
  15. Im usually not around the US during the summer but all my friends here go to Gaian Mind and Orb Festival
  16. wtf is up with this topic. This cd is awesome?!?!!!!
  17. Hey ppl, long time no post. What's up with that track? It's good... but it sucks! Or does it? It's on my playlist quite often... Am i just turning into a McFruitster? Hate away! Dav
  18. Just could not get into this... such a difference from their first album!
  19. I go there see Elnadiv's parties seeing as I'm in Boston. Interesting stuff!
×
×
  • Create New...