Jump to content

Infected Cops


Guest

Recommended Posts

Guest possEssEd

Såg att Infected Mushroom skulle komma till Arvika festivalen,,, synd nog så har ju Arvika blivit förstört dom sista åren... förra året stängde dom ju 02:00... hmm

Vilka fester slutar 02:00? Det är ju vid den tiden dom kommer igång,,, det roligaste folket kommer,,, den bästa musiken spelas.. Hoppas att dom gör nåt åt detta,,

 

-A-

Link to comment
Share on other sites

Guest Chi-B.C.

Arvika is such a mainstream event... except for the few good musicans, like Infected. Talamasca, Ticon, Orbital are good too.

 

Too far away though... and for only 4 good artists, 700 kr (+ travel costs) is way too expensive imo

 

Btw, internationellt forum, skriv inte på svenska :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest WoodWormateriX

INFECTED!!!! arvika??????? what da fu...

is that tru???

didn't know that!!!

COOOOOOOOL!!

när e den då? e de värt att dra dit? vadå stänger 2???

skojar dom eller?

Link to comment
Share on other sites

Guest Pswede

Dom stänger 2... Jag slutade gå på Arvika när dom bestämde det (förra året ;) )... har bl.a. upplevt SUN Project, Hallucinogen live där... fyfan vad dom rockade...

 

Nu när dom stänger kl 02.00 och inträdet är på nästan 1000 spänn så tycker jag att man ska bojkotta Arvikafestivalen...

Link to comment
Share on other sites

Guest bugbread

Jag ska inte dit gå på Arvika när dom sista åren det (förra året ;) )... har bl.a. upplevt Kenny G, Michael Bolton live där... fyfan vad dom eller...

 

Nu när dom rockade kl 13.96 och inträdet är på nästan 67 spänn så tycker jag att man ska bojkotta Arvikafestivalen.

 

 

Uh...what the hell did I just write?

 

NP: Michael Patton: I Killed Him Like a Dog, and He Still Laughed

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...