Jump to content

SAMOTHRAKI DANCE FESTIVAL 2002 / sweden


Guest

Recommended Posts

Guest dE-fECT

Tjenare..

 

skulle bara kolla om det är fler från sverige som ska ner och leka i solen?

vore ganska kul att veta typ.

jepp jepp..

 

hör av er.

Link to comment
Share on other sites

Guest dE-fECT

nix inte biligt. =)

men flyg ska nog funka fint.

 

men annars e det väll tåg. men då får man typ åka tåg länge skulle jag tro. och det är ju inte för nice.

 

mmm..

 

vi håller på att kolla upp typ hur mycket fly och sådant kostar. kan skriva det här sedan när jag vet, mmm..

Link to comment
Share on other sites

Jag och en polare funderar på att sticka dit. Flyg blir dyrt på vilket sätt man än gör. Möjligtvis om man kan hitta en restresa billigt som fan till någon ö i närheten typ skiathos.

Man klarar sig teoretiskt på 2 zons-interrailkort (danmark->schweiz->italien->båt som ingår i kortet->grekland) och det skulle kosta 2550:-

En annan möjlighet skulle förstås vara bil. 250 mil fågelvägen (med bil?) från stockholm så det skulle inte bli så farligt om man delar några stycken. Körkort+bil någon? :)

Hör gärna av er om ni hittar något..

 

/gustav (icq 22034102)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Maïa

Klart man måste dit. Jag tänkte att om jag hinner ta mig ner till Voama först och sen vidare till Samothraki så kommer jag att få dansa till alla dem som trollbundit mig i alla dessa år - Cosmosis, Toi Doi, X-Dream, Hallucinogen, Etnica, Jaia, KoxBox, Pleiadians, Raja Ram, Talamasca, Gms, Shakta....wow!

 

Skriv gärna till mig om ni hör något om bil eller busstransport. Annars kanske man kan tågluffa. Om inget annat funkar så lär vi ses på flygplatsen :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...